آکادمی آموزش زبان انگلیسی و آیلتس در مشهد آیلتس میکس

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۲۷
ارديبهشت ۹۹

تفاوت آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال چیست؟

معمولا برای قبولی در دانشگاه­ های کشورهای مختلف نیاز به آیلتس آکادمیک خواهید داشت چرا که این آزمون، زبان انگلیسی که شما برای یک محیط علمی و دانشگاهی نیاز دارید را می آزماید. آیلتس جنرال همانطور که از نامش پیداست موضوعات عمومی ­تری را در بر می­ گیرد و معمولا افرادی که می­ خواهند برای مهاجرت اقدام کنند به نتیجه این آزمون نیاز خواهند داشت. آیلتس جنرال زبان انگلیسی شما را در کاربرد روزمره و موقعیت­ های اجتماعی می آزماید. آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال فقط در دو بخش Writing و Reading با هم تفاوت ­هایی دارند.

 

Listening

این بخش از آزمون آیلتس ۳۰ دقیقه زمان می­ برد و شامل چهار قسمت مختلف می ­شود که هر یک از آن­ها با لهجه­ های مختلفی بیان می ­شوند که باید سعی کنید به خوبی به آن­ها دقت کنید و پاسخ سوالاتی که در برگه از شما پرسیده می ­شود را با توجه به آنچه فهمیده ­اید بنویسید.

این سوالات، توانایی شما را در فهمیدن موضوع اصلی گفتگو، اطلاعات پراکنده و جزیی و دنبال کردن موضوعات مختلف را نشان می ­دهد. شما هر گفتگو را فقط یکبار خواهید شنید پس باید با دقت بالایی به آن گوش دهید.

قسمت اول: گفتگویی که به طور روزمره بین دو نفر صورت می­ گیرد. مثلا یک گفتگو بین دو همکار یا دو دوست.

قسمت دوم: یک مونولوگ که درباره یک موضوع عمومی و روزمره صحبت می­ کند. مثلا یک سخنرانی درباره امکانات یک منطقه.

 

منبع: تفاوت آیلتس آکادمیک و جنرال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷
امیرحسین امیری

همه چیز درباره آیلتس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی