آکادمی آموزش زبان انگلیسی و آیلتس در مشهد آیلتس میکس

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۰
ارديبهشت ۰۰

تقویت ریدینگ آیلتس

آموزش تقویت ریدینگ در زبان انگلیسی:

ریدینگ یکی از مبحث های اساسی در زبان انگلیسی است. آیا تا به حال یک متن انگلیسی را مطالعه کرده اید؟ چه میزان متوجه مفهوم متن شده اید؟ اگر شما هم شروع به آموزش زبان انگلیسی کرده اید باید از همان ابتدا حواستان به موضوع ریدینگ باشد. هنگام مطالعه متن های انگلیسی باید سطح درک شما از مطلب بالا ببرید. مشخص است که دایره لغات در ذهن شما کمک بزرگی به درک و فهم متن انگلیسی می کند. زبان انگلیسی زبانی فرار است. اما کافی است با استراتژی های صحیح و مناسب شروع به یادگیری آن کنید. آن وقت متوجه می شوید که ماند زبان مادری خود می توانید آن را یاد بگیرید. در ادامه سعی داریم شما را با روش هایی برای تقویت مهارت ریدینگ در زبان انگلیسی آشنا کنیم.

 

روش های معجزه آسای تقویت ریدینگ:

باید بدانید که هر چیزی باید به وقتش انجام شود. در یادگیری زبان انگلیسی هم باید با نظم و آرامش جلو بروید. با توجه به سطحی که قرار دارید، متن های انگلیسی تهیه کنید و مطالعه کنید. یکباره به سراغ متن های تخصصی و سخت نروید. این موضوع باعث می شود که خیلی زود سرخورده و بی میل به یادگیری شوید. به این چند روش جذاب و ضروری برای یادگیری مهارت ریدینگ توجه کنید.

 

  • توجه به زمان برای کسب مهارت ریدینگ در زبان انگلیسی

اگر می خواهید مهارت ریدینگ خود را افزایش دهید نیاز است که وقت بیشتری برای آن بگذارید. داشتن تمرکز در مطالعه متن های زبان انگلیسی بسیار اهمیت دارد. زیرا شما می خواهید درک مطلوبی از متن داشته باشید. در این حالت اتوبوس و مهمانی  و… برای مطالعه مکان مناسبی نیستند.زیرا شمما هنوز تسلط کافی به زبان انگلیسی و بحث ریدینگ ندارید. یک زمان مناسب برای مطالعه برای خود در نظر بگیرید. با آرامش خاطر و تمرکز کافی شروع کنید. برای شروع کار حداقل حدود نیم ساعت برای مطالعه متنهای زبان انگلیسی برای خود زمان بگذارید. هر چه تلاش شما بیشتر باشد، به همان اندازه هم نتیجه را دریافت خواهید کرد. تمرین و تکرار مانند یک معجزه در یادگیری زبان انگلیسی عمل می کند. هنگام مطالعه تمامی وسایل مورد نیاز خود اعم از دیکشنری را در دسترس داشته باشید. هرچیزی که تمرکز شما را به هم می زند را از خود دور نگه دارید.

 

  • کتاب های مناسب برای مطالعه زبان انگلیسی:

برای انتخاب کتاب زبان انگلیسی برای مطالعه دو چیز را در نظر بگیرید. علاقه خود به موضوع متن و یا کتاب و سطح مقطع خودتان را بررسی کنید. البته این به معنی این نیست که متن هایی را بخوانید که دقیقا در حوزه اطلاعاتی شما است. بعد از فهمیدن سططح مقطع خود، متن هایی را انتخاب کنید که یک مرحله دشوارتر باشند. این موضوع باعث می شود تا شما با لغات و نکات جدیدتری هنگام مطالعه مواجهه شوید و به چالش کشیده شوید. سایت های معتبری وجود دارند که کتاب هایی با سطح مقطع شما معرفی می کنند. وارد سایت آکادمی میکس شوید و از کارشناسان این مجموعه معتبر مشاوره بگیرید.

 

 

  • بخش پرسش و پاسخ:

در این مرحله یک نگاه کلی به متن بیندازید. سعی کنید موضوع متن را بفهمید. نیاز به خواندن جزئیات نیست. تنها با یک نگاه کلی باید موضوع را از متن به طور حدودی استخراج کنید. این موضوع باعث می شود تا هنگام خواندن با جزئیات، تسلط بیشتری به متن و موضوع آن داشته باشید.

 

  • روان خوانی:

در این بخش یک دور به طور کامل متن را با صدای بلند برای خود بخوانید. تمامی کلمات موجود در متن را تلفظ کنید. بین کلمات نباید مکث کنید. تصور کنید که یک فرد انگلیسی زبان هستید و شروع به مطالعه یک داستان کرده اید. در این بخش شما در واقع به طور همزمان بر روی ریدینگ و اسپیکینگ خود کار می کنید. در نتیجه به مرور زمان مهارت خوبی در این دو بخش کسب خواهید کرد. سعی کنید یک متن را در روزهای مختلف چندین بار مطالعه کنید. در هنگام مطالعه از خودتان سوال کنید. در مورد موضوع داستان از خود سوال کنید و به دنبال پاسخ باشید.

 

چگونگی آشنایی با منابع مناسب:

با روش های آنلاین و دوره های اساتید بزرگ شروع به یادگیری زبان انگلیسی به روش آسان کنید. آکادمی میکس با آموزش استادان متبحر به صورت آنلاین کار را برای شما آسان کرده است. این مجموعه کتاب های

Inside Reading را برای مهارت و تقویت در ریدینگ پیشنهاد کرده است. شما هم از مشاوره های رایگان مجموعه آکادمی میکس استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر وارد سایت و اینستای این مجموعه شوید. مهارت ریدینگ در زبان انگلیسی نیاز به تکرار و تلاش همراه با استفاده از منابع درست و به جا دارد.

 

https://ieltsmix.com/

https://green360.instructure.com/eportfolios/202885/Home/carairconditioning

https://asatahviehsucces.bigcartel.com/product/khodro

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۱۹
امیرحسین امیری